1/08/2008

Szerzeményeim ABC sorrendben

Közel 20 éves zenei pályám során közel 20 együtessben játszottam, és az alábbi listában olvasható szerzeményeim születtek. A számok zenéjét én írtam, a szövegeket általában nem, kivéve egyet kettőt.
(Dalszövegírók: Bíró Kornél, Kondor Tamás, Müller Béla)





A díva (Lady Domina)
Agyelszívás (T.B.C.)
Agyrém (T.B.C.)
A halál angyalai (T.B.C.)
A jó öreg LAci (Deász band)
A kertész halála (T.B.C.)
A megnemszületettek éjszakája (T.B.C.)
Amikor még kicsi voltam
Anachron (Anachron)
Anarchia van a városban (T.B.C.)
Apánk a punk (T.B.C.)
Aranykor (T.B.C.)
A templom előtt állva (T.B.C.)
A tetőn gyanús léptek (T.B.C.)
A városi levegő szabaddá tesz (T.B.C.)
Az erő a nyerő (Happy Holiday)
Álljunk meg egy szóra (T.B.C.)
Álomszerető (Disco Lady)
Álomvilágban élek - Áldozatok és önfeláldozók (T.B.C.)
Árnyéklovas (Disco lady)
Átmegyek a hídon (T.B.C.)
Bazedofosok (T.B.C.)
Bál az operában (Kondor & Kondor)
Bencze repp (Kondor & Kondor)
Biciklis rejszelő (T.B.C.)
Bíró Kornél (T.B.C.)
Boldog békeidők (T.B.C.)
Borbély Sándor emlékére (T.B.C.)
Call me a taxi (Displack Hold)
Csalódtam benned (Disco Lady)
Csillagok éjjel
Dekva (T.B.C.)
Dirty talk (Displack Hold)
Disc Jockey-nak születtem (T.B.C.)
Divat (Displack Hold)
Domina cha cha (Lady Domina)
Dr.Punk (T.B.C.)
Dübörgő ritmus (Madam Xotic)
Egy dög (T.B.C.)
Egész nap - Ő Imi (T.B.C.)
Egy igazi nyár
Egy kicsit tegyél rá
Egy péntek éjjelen (T.B.C.)
Elhagyták Moszkvát (T.B.C.)
Elhagyom a várost (T.B.C.)
Elhibázott dolgok
El Kondor pláza (Kondor & Kondor)
Erdőszéli olajfák (T.B.C.)
Este a majorban (T.B.C.)
Európai lány (T.B.C.)
Euzéphió (T.B.C.)
Ez minden (Kondor & Kondor)
Éjszakai disco
Én nem tudtam (T.B.C.)
Én sem laktam Leningrádban (T.B.C.)
Fanatic of the war (Anachron)
Félmosoly (Displack Hold)
Foolsgame (Displack Hold)
Franc tudja (T.B.C.)
Ha jönnek a zsiványok (T.B.C.)
Ha megvernek s megveszek (T.B.C.)
Ha szabad vagy (Happy Holiday)
Happy birthday (Displack Hold)
Háború után (T.B.C.)
Háborús emlékek (T.B.C.)
Heggesztő agyak (T.B.C.)
Hey hey T.B.C. (T.B.C.)
Hétfő után
Hiszek Istenben (T.B.C.)
Holdbéli tájakon (T.B.C.)
Holdkóros (T.B.C.)
Horror disco (Displack Hold)
If you reject TBC (T.B.C.)
It's alright (DIscplack Hold)
Idegenek - Tele van a város (T.B.C.)
Imre HC (Deász band)
Irgalmas T.B.C. (T.B.C.)
Ismeretlen idegen (T.B.C.)
Járd a salsát (Madam Xotic)
Járom a rumbatököt (T.B.C.)
Jónapot! (T.B.C.)
Jön fel (T.B.C.)
Jövő agy (T.B.C.)
Kabie ade che (Displack Hold)
Kanadai szent Borbála (T.B.C.)
Karácsonykor fogd meg a kezem (T.B.C.)
Kaszaélre hánylak Pista (Displack Hold)
Keleti éjszaka (T.B.C.)
Kerti tábor (T.B.C.)
Keserű nyár (T.B.C.)
Kisfiú a zongoránál (T.B.C.)
Koncert a kápolnában (T.B.C.)
Kontroll - Hé várlak még (T.B.C.)
Kopasz indiánok bárja (T.B.C.)
Kórházi történet (T.B.C.)
Különös gondolatok (Kondor & Kondor)
Latin Amerika (Madam Xotic)
Lepkeember (T.B.C.)
Lélekalbum (T.B.C.)
Ma éjjel repülök (T.B.C.)
Matula az én emberem (Szonda)
Másvilági kirándulás - Fák az erdőben (T.B.C.)
Medicine for the brain (Noko 2000)
Micsoda éjjel (Disco Lady)
Milánói székesegyház (T.B.C.)
Movie star (Noko 2000)
Mutasd meg
Műleány (T.B.C.)
Nekem a szerelem a mindenem (Bartha Duó)
Nem menekülhetsz (T.B.C.)
Nem tetszik a pofád (Szonda)
Nem olvasok zsivány újságot (T.B.C.)
Nomádok (T.B.C.)
Nonimal vermogen (Displack Hold)
Nukleáris háború (T.B.C.)
Nyári utazás (T.B.C.)
Nyomdokaidba lépek atyám (T.B.C.)
Orgazmikus kéjroham (T.B.C.)
Orvosok (T.B.C.)
Otto fahren nach ungarn (T.B.C.)
Öreg paszuly - A jó öreg laci (T.B.C.)
Pénteki zápor (T.B.C.)
Punk kiáltvány - közénk tartozol (T.B.C.)
Punk szeretnék lenni (T.B.C.)
Rémképek (T.B.C.)
Riói szerelem (Madam Xotic)
Run in the space (Slave Labor)
Saint Tropezi randevú (Madam Xotic)
See the future (Noko 2000)
Skinhead óda (T.B.C.)
Sírásók az éjszakában (T.B.C.)
Szardínia (T.B.C.)
Szentséges atyám (T.B.C.)
Sziasztok lányok (T.B.C.)
Szerelem az éjszakában
Szóljon csak a nóta (T.B.C.)
Szükségem van rám (T.B.C.)
Tanácstalan vagyok (T.B.C.)
Techno pop (T.B.C.)
Testamentum (T.B.C.)
The dreamer (Displack Hold)
Titkolt vágyak 1. (T.B.C.)
Titkolt vágyak 2. (T.B.C.)
Tranzit (T.B.C.)
Ügy szeretném (T.B.C.)
Üldözési mánia (T.B.C.)
Vágyak a hintaszékben (T.B.C.)
Várok rád az égben (Kondor & Kondor)
Veszélyes találkozás 1. (T.B.C.)
Veszélyes találkozás 2. (T.B.C.)
Védekezz a cseppfertőzés ellen (T.B.C.)
Végem van (Happy Holiday)
Visszacsöppentem a múltba (T.B.C.)
Víz alatt (T.B.C.)
Yoo a disco (Happy Holiday)
Yoo a pláza (Kondor & Kondor)
Zárt ajtók mögött (T.B.C.)
Zsivány álom (T.B.C.)

folyt köv...

Nincsenek megjegyzések: